Avada Law
Loading...
Συχνές ερωτήσεις2022-11-07T19:17:29+02:00

Συχνές ερωτήσεις

Εισαγωγή / Επεξεργασία / Προβολή / Διαγραφή Φορέα2022-11-07T19:45:11+02:00

Οι εγγεγραμμένοι χρήστες με ρόλο RTDI Representative μπορούν να εισάγουν τους φορείς τους οποίους εκπροσωπούν. Η προηγούμενη ενέργεια πραγματοποιείται μέσω της παρακάτω διαδρομής:

– Ο λογαριασμός μου (/logariasmos-xristi/) > Οι φορείς μου (logariasmos-xristi/oi-foreis-mou/) > Εισαγωγή νέου φορέα (logariasmos-xristi/oi-foreis-mou/eisagwgh-forea/)

Οι εκπρόσωποι φορέων ΕΤΑΚ μπορούν επιπλέον να επεξεργαστούν τους φορείς τους οποίους έχουν εισάγει. Η προηγούμενη ενέργεια επιτυγχάνεται μέσω της παρακάτω διαδρομής:

– Ο λογαριασμός μου (/logariasmos-xristi/) > Οι φορείς μου (logariasmos-xristi/oi-foreis-mou/) > Επιλογή στην λέξη «Επεξεργασία» σε έναν από τους διαθέσιμους φορείς του χρήστη (/body/body_name/?content-template-id=2106). Στην τελευταία σελίδα εμφανίζεται η φόρμα  επεξεργασίας ενός φορέα η οποία είναι προ συμπληρωμένη με τα στοιχεία του εκάστοτε φορέα.

Οι εκπρόσωποι φορέων ΕΤΑΚ μπορούν ακόμα να διαγράψουν τους φορείς τους οποίους έχουν εισάγει. Η προηγούμενη ενέργεια επιτυγχάνεται μέσω της παρακάτω διαδρομής:

– Ο λογαριασμός μου (/logariasmos-xristi/) > Οι φορείς μου (logariasmos-xristi/oi-foreis-mou/) > Επιλογή στην λέξη «Διαγραφή» σε έναν από τους διαθέσιμους φορείς του χρήστη.

Τέλος, οι εκπρόσωποι φορέων ΕΤΑΚ μπορούν να προβάλουν τους φορείς τους οποίους έχουν εισάγει. Με αυτή την λειτουργία μπορούν να δουν πως εμφανίζεται το δημόσιο προφίλ του εκάστοτε φορέα στην περίπτωση όπου αυτός είναι ορατός και στους υπόλοιπους χρήστες της υπηρεσίας.

Επεξεργασία Λογαριασμού2022-11-07T19:41:33+02:00

Κάθε εγγεγραμμένος χρήστης μπορεί να επεξεργαστεί τις πληροφορίες του προφίλ του. Τα στοιχεία που μπορεί να μεταβάλει είναι το όνομα, επώνυμο, email, κωδικός πρόσβασης και αν πρόκειται για Εκπρόσωπο φορέα ΕΤΑΚ. Η προηγούμενη ενέργεια πραγματοποιείται μέσω της παρακάτω διαδρομής:
– Ο λογαριασμός μου (/logariasmos-xristi/) > Φόρμα επεξεργασίας

Ποιες είναι οι κατηγορίες χρηστών της υπηρεσίας;2022-11-07T19:34:25+02:00

Κάθε επισκέπτης του portal μπορεί να εμπίπτει σε μια από τις ακόλουθες κατηγορίες χρηστών:

  1. Επισκέπτης (Guest): σε αυτή την κατηγορία εμπίπτει κάθε χρήστης της υπηρεσίας που δεν έχει πραγματοποιήσει εγγραφή και δεν διαθέτει λογαριασμό στην υπηρεσία. Ο Επισκέπτης έχει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες της υπηρεσίας που είναι δημόσια διαθέσιμες και η προβολή τους δεν απαιτεί την ύπαρξη λογαριασμού.
  2. Εγγεγραμμένος χρήστης (Subscriber): σε αυτή την κατηγορία εμπίπτει κάθε χρήστης της υπηρεσίας που έχει πραγματοποιήσει εγγραφή. Ο συγκεκριμένος ρόλος δεν είναι Εκπρόσωπος κάποιου φορέα. Η εγγραφή του χρήστη του δίνει πρόσβαση σε πληροφορίες της υπηρεσίας οι οποίες προορίζονται για εγγεγραμμένους χρήστες.
  3. Εκπρόσωπος φορέα ΕΤΑΚ (RTDI Representative): σε αυτή την κατηγορία εμπίπτει κάθε χρήστης της υπηρεσίας που έχει πραγματοποιήσει εγγραφή και έχει «πιστοποιηθεί» ως εκπρόσωπος κάποιου/ων φορέα/φορέων ΕΤΑΚ. Ο συγκεκριμένος ρόλος έχει την δυνατότητα εισαγωγής φορέων/έργων/μελετών/οικ. στοιχείων έργου.
Τι είναι η δομή RIS3;2022-11-07T18:39:10+02:00

Η Δομή RIS Δυτικής Μακεδονίας δημιουργήθηκε με την πρωτοβουλία του ΠΤΑ Δυτικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της Πράξης «Δημιουργία Δομών στήριξης ανταγωνιστικότητας, καινοτομίας και εξωστρέφειας επιχειρήσεων» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Δυτική Μακεδονία 2014-2020» προκειμένου να συμβάλλει στη βιώσιμη ανάπτυξη της ΠΔΜ (sustainable growth of RWM) εφαρμόζοντας τη φιλοσοφία της Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης.

Ειδικότερα, δημιουργήθηκε για την παρακολούθηση της Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης (RIS3) στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και τη διασύνδεση της τοπικής αυτοδιοίκησης, των πολιτών και των επιχειρήσεων με την τριτοβάθμια εκπαίδευση και τους ερευνητικούς φορείς, προκειμένου μέσα από την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της έρευνας και της καινοτομίας από τις επιχειρήσεις να επιτευχθεί η βιώσιμη ανάπτυξη της ΠΔΜ.

Ποιες ανάγκες καλείται να καλύψει η Δομή Στήριξης RIS;2022-11-07T18:40:55+02:00

Στη βάση της εφαρμογής της στρατηγικής έξυπνης εξειδίκευσης, που αποτελεί η τετραπλή έλικα, οι ανάγκες που καλείται να εξυπηρετήσει η δομή στήριξης RIS είναι, συνοπτικά, οι εξής:

  • Διευκόλυνση των διασυνδέσεων των ακαδημαϊκών /ερευνητικών φορέων με τις επιχειρήσεις
  • Διευκόλυνση της συνεργασίας/ανταλλαγών μεταξύ των επιχειρήσεων
  • Υιοθέτηση καλών πρακτικών και παραδειγμάτων από άλλες ελληνικές ή/και ευρωπαϊκές περιφέρειες
  • Ορθολογική αξιοποίηση δημόσιων πόρων και κινήτρων για ΕΤΑΚ και επιχειρηματικότητα
  • Υποβοήθηση λήψης αποφάσεων βάσει τεκμηρίων και δεδομένων
  • Δημιουργία προϋποθέσεων προσέλκυσης επιχειρήσεων και επενδύσεων
  • Διευκόλυνση της διασύνδεσης της αγοράς εργασίας με την RIS
Πως μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό στην υπηρεσία;2022-11-07T19:13:51+02:00

Η διαδικασία εγγραφή στο portal αποτελείται από 3 απλά βήματα:

  1. Για να δημιουγήσετε λογαριασμό στην υπηρεσία θα πρέπει να επισκεφτείτε τη σελίδα εγγραφής . Σε περίπτωση που εκπροσωπείται κάποιο φορέα θα πρέπει να δηλώσετε οτι “Είστε εκπρόσωπος φορέα ΕΤΑΚ”.
  2. Μόλις συμπληρώσετε τη φόρμα και επιλέξετε το κουμπί “Εγγραφή” θα παραλάβετε ένα mail, στο mail που χρησιμοποιήσατε κατά την εγγραφή σας, με μια προτροπή να επιβεβαιώσετε την εγγραφή σας.
  3. Ακολουθώντας την προτροπή θα έχετε επιβεβαιώσει την εγγραφή σας και θα έχετε μπει στο λογαριασμό σας.
Go to Top